A megváltozott munkaképességűek segítésére az Állami Foglalkoztatási Szolgálat Rehabilitációs Információs Központok hálózatát működteti. Bővebben.... A mozgássérültek álláskereső fóruma: MOTIVÁCIÓ...
Ajánlott oldalak
PR
Több információ - elégedett látogató (x)
Az Internet már régóta nem a számítógép-őrültek játszótere, a kényelem és a gyorsaság miatt egyre többen keresnek szórólapok és újságok helyett a világhálón.

Az Internet már régóta nem a számítógép-őrültek játszótere, a kényelem és a gyorsaság miatt egyre többen keresnek szórólapok és újságok helyett a világhálón. A keresők pillanatok alatt szállítják a szükséges információt, a felhasználó pedig elégedetten csap le a legkedvezőbb lehetőségek valamelyikére. A vállalkozások tehát nem maradhatnak távol az online megjelenéstől. Egyre többen ismerik ezt fel, készülnek a céges honlapok, egyre többet költünk hirdetésekre, online marketingre. Mindent elkövetünk, hogy a weboldalra látogatókat tereljünk, nem sajnáljuk a pénzt keresőoptimalizálásra, linképítésre, ott vagyunk a találati lista elején és úgy érezzük, hátra is dőlhetünk. Aztán kiderül, hogy valami mégsem stimmel, a vásárlók elmaradnak. Az ugyanis, hogy a látogatók a honlapunkra érkeznek, remek dolog, de még nem elégséges. 

A potenciális vevők megoldást keresnek problémájukra, választ keresnek kérdéseikre és ha nem kapják meg gyorsan és könnyen, már tovább is álltak. Vissza pedig már csak kevesen térnek, hiszen úgy vannak vele, hogy az adott oldal legutóbb sem segített, átsiklanak fölötte - ez pedig a konkurenciához vezetheti őket. Létfontosságú tehát, hogy egyedi igényeket is ki tudjon elégíteni a honlap, elegendő információval szolgáljon és minden látogató választ kapjon a felmerülő kérdéseire.

 

Hogyan lehet ezt elérni? Használható módszerek akadnak: a közösségi média népszerű platformot kínál a kommunikációra (Facebookra,Twitter), de éppen a látogatottság miatt túl nagy a “zaj”, a sok üzenet és státuszfrissítés között könnyű elveszni. Így a konkrét értékesítést ezek a csatornák nem tudják segíteni. Az ingyenesen hívható zöld szám, vagy a call center jobb megoldás, és meglehetősen el is terjedtek. Előnyük, hogy a felhasználók egyedi igényeivel is tudnak foglalkozni, de ennek ára is van: olyan pluszköltségekről beszélünk, amit manapság csak kevés vállalkozás engedhet meg magának.

Van azonban hasonlóan hatékony, mégis pénztárcabarát megoldás a piacon, az Ingyenhívó képében. Az Ingyenhívó lényegében egy internetes zöld szám, amin a felhasználó élőszóban teheti fel kérdéseit. Beállítása egyszerű, nem igényel hosszadalmas procedúrát és különösebb számítástechnikai ismereteket: megadjuk a telefonszámot, hogy mikor leszünk elérhetőek, feltöltjük az egyenleget és elhelyezzük a honlapon a linket.

 

A felhasználó számára kényelmes a megoldás: a külön féle írásbeli formok kitöltése nem mindenkinek olyan egyszerű, ahány böngésző, annyiféle hiba jelentkezhet, élőszóban viszont gyorsan és könnyedén felteheti a kérdéseit. Pláne, hogy neki ez pénzbe se kerül, illetve a vállalkozásról kialakuló kép is szebb lesz, ha a látogató azt látja, hogy személyesen foglalkoznak a problémájával. Az Ingyenhívó nagy előnye a hasonló megoldást nyújtó Skype-pal szemben, hogy párhuzamosan több hívást is kezel, a látogatónak semmit nem kell telepítenie és telefonján keresztül is használni tudja, nem baj ha nincs külön mikrofonja.

A szolgáltatás gyorsan beüzemelhető, regisztráció után akár egy perc alatt elérhetőek lehetünk. Elhelyezni ráadásul nemcsak a weblapon tudjuk, hanem bannerben, hírlevélben, vagy a közösségi oldalakon is. Az alacsony percdíjak, testreszabható opciós csomagok további vonzerőt jelentenek, hiszen alacsony ráfordítással tudjuk hatékonyan vásárlókká konvertálni a látogatókat.

További információk: www.ingyenhivo.hu

Tetszett? Ossza meg a cikket!
Hozzászólások : Több információ - elégedett látogató (x)
Hozzászólások száma: 0 db

 
2018 Copyright © Sikeres.hu 3.1 - Epicenter Market Limited.