Hazánkban a spórolásra törekvő vásárlók 77 százaléka a kiárusításokat és a promóciókat részesíti előnyben vásárlásainál, több mint felük pedig kuponokat használ. Többen az olcsóbb, viszont nagyobb kiszerelésű termékekre esküsznek, de népszerű megoldás a megszokott márkák olcsóbbra cserélése is. Az utóbbi két lehetőséget a válaszadók 37-38 százaléka jelölte meg.
![]() |
A kutatást 28 európai országban végezték el, melynek összesítése alapján kiderült, hogy a lakosok 88 százaléka törekszik a takarékos vásárlásra. Míg a magyarok több mint 94 százalékban élnek a spórolási lehetőségek valamelyikével, addig a görögök, horvátok, írek, litvánok és románok ettől is nagyobb arányban, mintegy 95-98 százalékban.
A vásárlók ITT tekinthetik meg a legújabb magyarországi kuponkínálatot, míg a vállalkozások a kuponkibocsátás lehetőségeiről ITT informálódhatnak.