A jogszabály szerint a szakképzési hozzájárulást a dolgozó képzésére lehet felhasználni. Témáját, tárgyát tekintve olyan képzés jöhet szóba, ami az adott munkakör betöltéséhez szükséges, és a cég...
Ajánlott oldalak
2011-03-30 09:56
Kis Erika
Keresőoptimalizálás – kulcs a hatékony weboldalhoz
Ha Önnek is van saját céges weboldala, akkor könnyen előfordulhat, hogy nem érzi hatékonynak, és úgy gondolja, hogy még annyi haszna sincs, mint egy névjegykártyának, ugyanis nem hoz új ügyfeleket. Ennek elsődleges oka általában az, hogy nem találják meg a látogatók és így esélyük sincs arra, hogy az Ön cégét válasszák.

Egy internetes oldal legfontosabb célja, hogy arra minél többen ráleljenek. Az elkészült weboldala elérését, címét azonban senki nem  ismerheti mindaddig, amíg nem található meg a keresők természetes találati listája elején, hacsak nem hirdet méregdrágán. A keresőoptimalizálás és keresőmarketing szempontjai szerint elkészített Weboldal elsődleges célja az, hogy a cég a termékeivel, szolgáltatásaival megjelenjen online felületen, így népszerűsítve a vállalkozást.

 

A keresőoptimalizálás használatának rengeteg előnye van a többi marketingeszközzel szemben:

  • A lehető legolcsóbb online marketingeszköz, amivel tartósan javítható egy weboldal helyezése a keresők (Google, Yahoo…) találati listáján, így a szakszerűen elkészített oldal tudatos optimalizálással folyamatosan ingyenes látogatókat biztosít minimális költségszinttel.
  • Célzottabb, mert csak azokhoz a látogatókhoz jut, el, akiket potenciálisan érdekel.
  • A termékek és szolgáltatások potenciális célközönsége számára folyamatos elérhetőséget és megtalálhatóságot biztosít a nap 24 órájában.
  • Nem csak olcsóbb, de maradandóbb is, mint egy újsághirdetés, vagy egy tv-reklám.
  • Segítségével elérhető, hogy az adott cég, illetve termékei a konkurencia fölött helyezkedjenek el a keresők találati listájában.
  • A látogatók nem a reklámot fogják látni weboldalában, hanem a lehetőségeket, amiket kínál, és a sikerélményt, hogy megtalálták, amit kerestek.

A keresőoptimalizálás alapja a kulcsszó

A keresőoptimalizálás sikerességében „kulcsszerepet” játszik a megfelelő keresőszó kiválasztása. A kulcsszavak helyes kiválasztásánál dől el, hogy ön profitál-e a keresőoptimalizálásból, vagy csak kiszórja rá a pénzét. Az egyik legnagyobb probléma, hogy sokan úgy gondolják, hogy a keresőoptimalizálás abban merül ki, hogy ha a cégnevüket beírják valamelyik keresőbe, és az első helyen megtalálhatók, akkor az már maximálisan elegendő a sikerhez. Fontos hangsúlyozni, hogy nem elég néhány kulcsszóra optimalizálni a honlapot, meg kell tudni, milyen keresőszavakat használnak az emberek az adott témában.

 

Hogyan válasszunk keresőoptimalizáló céget?

A honlapkészítést és a keresőoptimalizálást erős “kínálati piacon” találjuk meg. Magyarországon is egyre több olyan cég van, akik az internetmarketing mellett már közvetlenül keresőoptimalizálási megoldásokat ajánlanak.  Fontos odafigyelnünk a kiválasztáskor, ellenőrizzük, hogy az ajánlkozó cég hogyan is áll a saját cégével és legalább öt kiemelt ügyfelével a keresőkben. Óvakodjon azoktól a cégektől, akik garantált pozíciót ígérnek, vagy különleges kapcsolatra hivatkoznak pl. a Google-lal. Előfordulhat, hogy gyorsított regisztrációt ígérnek, azonban a  Google-nál bárki szabadon és ingyenesen akár saját maga is regisztrálhatja oldalát ITT.

Internetes és keresőmarketingjének nagy részét saját maga is elvégezheti, erre vonatkozóan számos könyv is segítségül szolgál. Ha végigmegy a keresőoptimalizálás megfelelő lépésein, akkor a lehető leginkább költséghatékony megoldást választotta annak érdekében, hogy weblapja látogatottságát növelje.

 

Tetszett? Ossza meg a cikket!
Hozzászólások : Keresőoptimalizálás – kulcs a hatékony weboldalhoz
Hozzászólások száma: 0 db

 
2019 Copyright © Sikeres.hu 3.1 - Epicenter Market Limited.