Egyéni vállalkozás. Társas vállalkozás: betéti társaság, korlátolt felelősségű társaság és részvénytársaság. A fenti társas vállalkozási formák bármelyikében létre lehet hozni nonprofit...
Ajánlott oldalak
2011-03-16 10:37
PR
Időmenedzsment - hét irodai időrabló
Elveszik a feladatokban? Úgy érzi, kis hatékonysággal dolgozik? Irodai munkahelyen ügyes munkaszervezéssel és a zavaró tényezők kiiktatásával ugrásszerűen javulhat teljesítménye. Működő stratégiák, menedzseri praktikák és a hét legnagyobb időrabló.

1. E-mail használat, facebookozás

Új e-mailek lekérése 10 percenként és azonnali válasz minden megkeresésre? Aki így cselekszik, könnyen szétforgácsolja a munkanapját. Egy német felmérés szerint egy vezető pályafutásából három teljes évet tölt elektronikus üzenetek olvasásával és írásával. Ha sok e-mail érkezik, érdemes mappákba rendezni a sürgősség és a fontosság alapján és egy kijelölt időpontban megválaszolni. A közösségi internetes oldalak használata ugyancsak időrabló. A Facebook ráadásul aktív részvételre ösztönöz és könnyű elveszni a részletekben vagy bekapcsolódni a kommunikációba.

 

2. Üres és hosszú megbeszélések

A vállalati megbeszélések szintén gyakori időrablónak számítanak. Különösen, ha a vezető rosszul szervezi. Ha nincs előre meghatározott és kinyomtatott napirend, ha az összehívó engedi a tárgyhoz nem kapcsolódó sztorizást, könnyen szétcsúszhat és nehezen követhetővé válik a találkozó. Érdemes a meetingen megbeszéltekről egy emlékeztetőt is készíteni (ki, mit vállalt, milyen határidővel) és minden résztvevőnek szétküldeni.

A teljes cikket elolvashatja a Haszon magazinban,   keresse   az  újságárusoknál! 
Haszon.hu
 
Cimkék: vállalkozó
Tetszett? Ossza meg a cikket!
Hozzászólások : Időmenedzsment - hét irodai időrabló
Hozzászólások száma: 0 db

 
2019 Copyright © Sikeres.hu 3.1 - Epicenter Market Limited.