Az Állami Foglalkoztatási Szolgálatnál lehetőség van két pályázatra is, amely a munkanélküliek vállalkozóvá válását segíti. A vállalkozás indítását elősegítő pályázat keretében a) 3 millió Ft-ig...
Ajánlott oldalak
2011-01-12 08:20
BDB
Cafeteria népszerűségi index
Egyelőre még nem tudni, hogy az új cafeteria-szabályozás mennyivel növeli az utalványok népszerűségét, de mind a vállalkozók, mind a munkavállalók pozitív várakozásokról adnak tanúbizonyságot: a rendszer olcsóbb, egyszerűbb, átláthatóbb lett. Vajon a tavalyi év cafeteria-slágereit idén sikerül újraírni?

A 2010-es év nem hozott nagy változást a cafeteria slágertermékét illetően, hiszen még mindig az üdülési csekk örvendhet a legnagyobb népszerűségnek . A Magyar Nemzeti Üdülési Alapítvány gyorsjelentése alapján 2010-ben az eladott üdülési csekkek értéke meghaladta a 46 milliárd forintot.

 

Két éve csaknem ötven milliárd forint értékben került forgalomba üdülési csekk hazánkban, ebből mintegy 49,6 milliárd forint értékű utalványt használtak fel. A teljes érték 68 százalékát szálláshely szolgáltatásra, utazásszervezésre és étkezésre fordították a tulajdonosok. Az 1,6 milliónyi csekkfelhasználó mintegy 13.500 helyen fizethetett az utalvánnyal.

Tetszett? Ossza meg a cikket!
Hozzászólások : Cafeteria népszerűségi index
Hozzászólások száma: 0 db

 
2021 Copyright © Sikeres.hu 3.1 - Epicenter Market Limited.