Alkalmazott betegsége esetén a keresőképtelenség első 15 munkanapja a betegszabadság időszaka, melyre a munkáltató a bér 80%-át fizeti. Ezt ugyanúgy kell bérszámfejteni, mint a fizetést,...
Ajánlott oldalak
2010-08-12 07:38
BDB
Az egységes kereskedelem fejlesztéséért
A kormány azt tervezi, hogy egységes szakmai szervezetbe vonja össze ősztől az Agrármarketing Centrumot, az ITD Hungaryt és a Magyar Turizmus Zrt.-t. Az összevonás célja a párhuzamosságok megszüntetése, a költséghatékonyság és a magyar vállalkozások eligazodásának megkönnyítése.

Hivatalos döntés még nincs, de a kormány tervei között szerepel a Magyar Befektetési és Kereskedelem-fejlesztési Ügynökség (ITD Hungary), az Agrármarketing Centrum, illetve a Magyar Turizmus Zrt. összevonása.

Becsey Zsolt a Nemzetgazdasági Minisztérium külgazdaságért felelős államtitkára szerint az összevonás fő célja, hogy egy új, egységes szakmai szervezet jöjjön létre, amely takarékosabban, ugyanakkor koncentráltabban tud működni. A kabinet reményei szerint ezzel a lépéssel megszűnik a többszörös párhuzamosság is bizonyos befektetési és kereskedelemfejlesztési kérdésekben, és egységesebbé válik hazánk külpiacok felé történő bemutatása.

A vállalkozói érdekképviseletek szerint azért is fontos meglépni az összevonást, mert a kereskedelemfejlesztés és a befektetés-ösztönzés területén már annyi állami intézmény működik párhuzamosan, hogy az megnehezíti a hazai kis- és középvállalkozások eligazodását a lehetőségek között.

Az új szervezet működési forrásairól nem közölt konkrétumokat az államtitkár a Magyar Nemzettel, de emlékeztetett arra, hogy az ITD Hungary évente 2 milliárd közpénzből, a Magyar Turizmus Zrt. ötmilliárdból működik, az Agrármarketing centrum költségvetése pedig 170 millió forintból gazdálkodik.

Tetszett? Ossza meg a cikket!
Hozzászólások : Az egységes kereskedelem fejlesztéséért
Hozzászólások száma: 0 db

 
2018 Copyright © Sikeres.hu 3.1 - Epicenter Market Limited.