Ha az egyéni vállalkozónak van igazolható heti 36 órát meghaladó főállású munkaviszonya, és a vállalkozásából nem származik vállalkozói kivétje, akkor egyéni vállalkozóként nincs járulékfizetési...
Ajánlott oldalak
2010-10-06 07:48
BDB
Autódekorációs reklámok – mire kell figyelni?
Széles körben elterjedt reklámeszköz az autódekoráció. Egyrészről ingyenesen használható reklámfelületet biztosít, másrészről sok helyre, sok emberhez eljut. Főleg azoknak a kis- és középvállalkozásoknak a kezében bír óriási marketingértékkel, amelyek egyébként anyagi vagy más megfontolásból nem élnek egyéb vállalkozásnépszerűsítési eszközökkel. Azonban alkalmazásához néhány fontos dolgot nem árt tudni…

A gépjárművekre helyezett reklámfeliratok, céglogók rendkívül hatásos eszközök, fontos szerepet játszanak a cégimázs kialakításában is, ami egy kisvállalkozás esetében hatalmas előnyt jelent. A cég tevékenységéhez és arculatához illő felirat kiválasztása a potenciális vevők és partnerek szemében növelhetik a vállalkozás tekintélyét. Minél többször találkoznak például a társaság nevével, emblémájával, annál nagyobbnak, megbízhatóbbnak gondolják azt, így nagyobb bizalmat is szavaznak, ami kulcsfontosságú a sikeres üzletek megkötésénél.

Az autódekorációs reklám a cégmarketing egyik legköltségtakarékosabb módja, hiszen egyszeri beruházással évekig élvezhetjük annak gyümölcsét. Ha jól választjuk ki a dekoráláshoz használt alapanyagokat, akkor időtállóságával hosszú távon ugyanazt az esztétikai élményt nyújtja, mindamellett, hogy partnercsalogató fogásnak kiváló.

 

Ma már több, erre specializálódott vállalkozást is találunk a piacon. Többségük 3 év szavatossági idővel dolgozik, de optimális körülmények között a fóliának jóval tovább is fenntartható a minősége. Az autódekorációs fólián kerülni kell a nagyon apró és vékony betűk használatát, hiszen ezeket sokkal jobban kikezdi az időjárás. A reklámfeliratokkal ellátott autóknál ügyelni kell a tisztításra, hiszen ha a szöveget, logót megsértjük, itt-ott lekopik, s nemhogy a cég jóhírét nem szolgálja, de negatív reklámmá válik. A dekorációs cégek általában megőrzik a korábbi munkáikat, így viszonylag alacsonyabb költségért pótolhatóak a lekopott, elhasználódott betűk, ill. logók.

A piacon elérhető olyan fólia is, melyre 7 év szavatossági időt vállalnak a szakemberek, ennek azonban akkora a költsége, hogy a hagyományos dekor(ok)fóliákhoz képest már nem éri meg a befektetést, annál is inkább, mert időközben a megváltozott adatok, céginformációk (telefonszám, telephely-cím stb.) átjavítása jóval nagyobb pénzkidobást jelent drága fólia esetében.

A közhiedelemmel ellentétben a hagyományos fóliák autóra helyezése nem károsítja a fényezést és ezt leszedéskor is garantálják a szakértők (amennyiben ők végzik a munkát). Egyetlen kivétel talán a motorháztető emblémázása, hiszen itt van a legnagyobb hőnek kitéve a reklám, ami szinte ráég az autóra, így eltávolítása is jelentősen nehezebb.

 

Egyre több olyan autó fut az utakon, melyeket teljes egészében reklám fed. Ezt a módszert főleg nagyobb vállalkozások alkalmazzák. Bár igen látványos módszer, mégis mind a felhelyezése, mind a levétele igen költséges (személyautó esetében több százezer forint), ráadásul hátránya, hogy az autó fényezését sem kíméli.

Amennyiben a vállalkozása marketingeszközei között a céges autók dekorálása is szerepel, úgy érdemes kikérni szakértők, ilyen profilú cégek tanácsát az ügyben, hiszen egy jól megválasztott és elkészített autófóliával ugyanolyan sokat nyerhet, mint amennyit egy helytelennel veszíteni lehet.

Tetszett? Ossza meg a cikket!
Hozzászólások : Autódekorációs reklámok – mire kell figyelni?
Hozzászólások száma: 0 db

 
2018 Copyright © Sikeres.hu 3.1 - Epicenter Market Limited.