A forgalomból árbevételünk származik, ami korántsem azonos a nyereséggel, ugyanis vannak költségeink: pl. rezsi, alvállalkozóknak, beszállítóknak kifizetett beszerzési költség, bérköltség stb. A...
Ajánlott oldalak
2010-10-12 10:48
RogÁ
A kisvállalkozások ütőlapja...
Az internet terjedésével fokozatosan növekszik azoknak a száma, akik vásárlásaikat is az internetről szeretnék intézni. Egyre több webáruház-nyitásról hallani, ehhez azonban nem árt, ha a kiskereskedő tisztába van az online vásárlás néhány fontos elemével, ami akár erős ütőlapként a siker felé is kikövezi az utat.

A webáruházat üzemeltető kiskereskedőnek tisztába kell lennie azzal, hogy az internetezők sokkal több időt fordítanak előzetes információszerzésre, összehasonlításra más online üzletekkel, illetve a kiszemelt áru megismerésére, ezért az árubemutatásnak egy másfajta formáját kell kialakítani, mint egy hagyományos üzletnél.

Az ún. webáruházakban való vásárlásnak két fő előnye van: az otthonról való intézés és az időtakarékosság. Több száz kilométeres távolságból is le lehet bonyolítani a vásárlást online módon, anélkül, hogy utaznia kellene.

Az első leglényegesebb dolog, ami megkülönbözteti a webáruházat a hagyományostól, hogy lényegesen olcsóbban lehet vásárolni, mint máshol.

 

A webáruháznak elengedhetetlen feladata, hogy értesítést küldjön akcióiról. Itt nincs kirakat, hogy ha elsétálunk az üzlet előtt, akkor meglátjuk a plakátot. Online vásárlásnál a folyamatos értesítés helyettesíti a hirdetést.

Az olcsóság mellett sok internetező elvárja, hogy bizonyos összeg felett ingyenesen kiszállítsák számára az árut. A webáruház-üzemeltetőnek fel kell készülnie ilyen elvárásokra is.

Az internetes vásárló egyik lényeges elvárása a termékinformáció. Rendkívül fontos a megfelelő, részletes termékinformáció. Hiszen az internetezők a termékleírásokból tud legjobban tájékozódni.

A termékinformációhoz szorosan hozzátartozik az adott áruról készült fotó.

Végül mindkét félnek fontos, hogy egy nyilvános fórumon olvashatóak legyenek a vásárlói tapasztalatok, vélemények, mert ezáltal az üzlet árnyaltabb képet tud magáról adni és kapni, ugyanakkor megismeri a vevők elvárásait, továbbá a vevő is megoszthatja gondolatait másokkal.

 

Tetszett? Ossza meg a cikket!
Hozzászólások : A kisvállalkozások ütőlapja...
Hozzászólások száma: 0 db

 
2018 Copyright © Sikeres.hu 3.1 - Epicenter Market Limited.