a) természetes személy munkáltató által kizárólag háztartási munkára, b) kiemelkedően közhasznú szervezetnek minősülő munkáltató által történő foglalkoztatásra, c) mezőgazdasági, továbbá...
Ajánlott oldalak
Szűcs Ágnes
20 év a siker szolgálatában
„Mindig csak eggyel többször kell felállni, mint ahány csapás ér, akkor mi győztünk.” - Szügyi György, az Euromenedzser Tanácsadó és Képzési Központ elnök-vezérigazgatója.

A 80-as évek végén az ország politikai átalakulása gazdasági változásokat hozott magával. Az addig ismeretlen, vagy nálunk szokatlan dolgok kerültek bevezetésre, illetve váltak szükségessé. Új iparágak alakultak, nemcsak a gazdaságban, de a vállalkozásban és az oktatásban is. Az Euromenedzser Tanácsadó és Képzés Központ - melynek elnök-vezérigazgatója Szügyi György – az elsők között volt Magyarországon, (akkor 5-6 ilyen intézmény működött) aki megalapította a vállalatvezetők részére a hatékony, eredményes vezetés, szervezés, tárgyalástechnika, kommunikációs készségek fejlesztésére irányuló oktatási központját. Ebben olyan nyugat- európai és Amerikai Egyesült Államok-beli intézmények tömörültek, akikkel az alkalmazott módszerek magyarországi adaptációját közösen végezték.

 
Szügyi György, az Euromenedzser Tanácsadó és Képzési Központ elnök-vezérigazgatója


Honnan jött az ötlet a központ létrehozására?

- Kicsit vissza kell menni az időben 1983-ig. Akkor én az Alumínium Ipari Tröszt egyik Gyárában voltam az exportért felelős csoport vezetője. Egyik nap megjelent egy külföldi cég képviselője és árajánlatot kért egy alumínium-szerkezet legyártására. Mi elkészítettük az ajánlatot, melyet a külföldi partner egy professzionális, logikusan felépített technikával - anélkül, hogy alkudott volna – levezette, hogy az a bizonyos termék, a megajánlott árnak csak a 2/3-át éri. Az okfejtése annyira logikus és meggyőző volt, hogy senkinek eszébe sem jutott megkérdőjelezni annak valóságtartalmát. Engem akkor annyira megfogott ez a tárgyalási technika, hogy nem tudtam aludni. Elhatároztam, hogy ha ezt meg lehet tanulni, én megtanulom. Magyarországon még híre sem volt az ilyenfajta továbbképzésnek. Angliába kellett kimennem a saját költségemen, hogy elsajátítsam ezeket a fortélyokat. Ezután, eltelt 5-6 év, mire rájöttem, hogy én ezeket a megszerzett ismereteket nem csak alkalmazni, hanem tanítani is tudom. Betéti társaságként indultunk, ahhoz nem kellett saját tőke. Ausztriából hoztuk (mivel ott olcsóbban meg tudtuk venni) a videót és a színes tévét, ez volt az apport. Oktatási tematikáink helyzetgyakorlatokra, szerepjátékokra és esettanulmányok feldolgozására épülnek. Minden vállalkozás fontos feladata, hogy ügyfeleit a legjobb minőségű szolgáltatással elégítse ki, ugyanakkor a lehető legköltséghatékonyabban végezze munkáját. Emiatt például a nálunk tanító előadók, trénerek csak olyan vállalkozók, vállalatvezetők lehetnek, akik napi munkatevékenységükben az általuk tanított módszereket éles helyzetekben használják. Ugyanakkor elvárás velük szemben, hogy elsöprően jó előadásokat, tréningeket tartsanak, s ezt rendszeres önértékeléssel, mint az állandó „tükörbenézés” egészítsék ki.


Kiemelten fontos volt cégünk életében, hogy azokat a munkaerő-piaci képzéseket, melyek pályázati döntéseknél hátrányba kerültek - hiszen csak olcsóságuk számított- mi inkább abbahagytuk. Az a helyzet más vállalkozás életében is bekövetkezhet, hogy tudatosan kell feladni olyan piacot, ahol nem térül meg hatékony működése ellenére sem szolgáltatásának költsége. Természetesen ezt más szolgáltatás kialakításával kellett pótolnunk, s ma ez hallatlanul megerősíti informatikai fejlesztésünket. Az elmúlt 20 év alatt több millió forintot fordítottunk szakkönyvek, esettanulmányok, oktató videók, a tanulás előrehaladását ellenőrző tesztek és szerepleírások megvásárolására  (többek között olyan intézményekből, mint az amerikai ASK Management, Portland, Oregon állam, U.S.A.). Mindez azonban képzéseinket olyan értékessé teszi, hogy hallgatóink egyéni motivációjától függően akár egy-két hónap alatt is megtérülhet képzési díjuk.


Tananyagaink feldolgozása során partner cégeink és a képzés résztvevői tevékenységének specialitására koncentrálunk. Példákat az ő napi munkájukból, a jelenlegi magyar gyakorlatból vesszük, és a megrendelő ügyfelünk hétköznapi gyakorlatához igazítjuk. Ehhez a helyszínen tájékozódunk, információt gyűjtünk.


Filozófiánk, hogy az emberi élet során megvalósuló folyamatos tanulás, továbbá a fejlődés tudatos és hatékony módjait alkalmazzuk, mind a tréningjeink, mind a tanácsadói munkánk során.

A cégről többet is megtudhat a http://www.euromenedzser.hu/ weblapon!

Tetszett? Ossza meg a cikket!
Hozzászólások : 20 év a siker szolgálatában
Hozzászólások száma: 1 db

Ellácska
1
2010-04-30 13:51:27
dfdfvb
 
2017 Copyright © Sikeres.hu 3.1 - Epicenter Market Limited.